دیتابین زیرساخت ایرانی تحلیل داده اپلیکیشن های موبایلی

درک رفتار کاربران، مهمترین دلیل موفقیت محصولات و خدمات آنلاین می باشد. تجزیه و تحلیل داده به شما در درک بهترین روش تعامل با کاربر کمک می کند. بسیاری از توسعه دهند گان وقتی برای اولین بار محصولی تولید می کنند، به درستی به این موضوع واقف نیستند، که برندها و شرکت های موفق نظیر فیس بوک و گوگل چگونه از ابزارهای تحلیل داده استفاده می کنند. این شرکت ها به خوبی آگاهند که جزییات چه تاثیری بر رفتار کاربر خواهد گذاشت: از تاثیر اندازه یک دکمه (Button) بر تعداد کلیک تا چطور درگیر کردن کاربر با اپلیکیشن در طول زمان. هوشمندی کلید موفقیت محسوب شده و شما را قادر می سازد تا آینده را پیش بینی کرده و درک کنید چرا کاربران به بخشهایی از اپلیکیشن علاقه بیشتری نشان می دهند و بخش های دیگری را اصلا نمی پسندند. فاصله بین موفقیت یا عدم موفقیت در همین تحلیل است.
دیتابین را به عنوان اولین زیرساخت ایرانی تحلیل داده اپلیکیشن های موبایلی معرفی میکنیم. نسخه بتای این سرویس در تیرماه راه اندازی شده و در اختیار توسعه دهندگان قرار دارد.
مهمترین مزیت دیتابین نسبت به سرویس های مشابه، انعطاف بالا در تناسب با نیاز کاربران می باشد. دیتابین امکان یکپارچه سازی داده های مشتریانش را همانگونه که انتظار دارید فراهم می کند. این کار در ساده ترین شکل از طریق ارائه API داده ها انجام می شود و در ادامه پشتیبانی دیتابین برای بکارگیری این داده ها در کنار سایر داده ها و ایجاد گزارشات تحلیلی اختصاصی با امکان فیلتر یا Drill Down در کنار شما خواهند بود.
“دیتابین” با هدف تحلیل داده ها برای درک رفتار کاربران، بهبود طراحی بازیها و برنامه ها و در نهایت کسب درآمد بیشتر ساخته شده. دیتابین به شما کمک میکنه:
- استراتژی بازاریابی موثرتری تدوین کنید.
- متوجه بشید کاربران چه بخشهایی از اپلیکیشن شما رو استفاده می کنن و چه بخشهایی رو استفاده نمی کنن
- متوجه بشید کدوم بخش از اپلیکیشن بیشتر کاربران رو به خرید ترغیب می کنه
- استفاده واقعی کاربران از اپلیکیشن رو بررسی کنید (کاربران فقط 25 درصد از اپلیکیشن ها رو مستمر استفاده می کنن)
- بررسی کنید اپلیکیشن ها بیشتر روی چه دستگاههایی نصب می شن و روش های تست و کنترل کیفیت رو بهبود بدید.
برای دسترسی به سایت دیتا بین کلیک کنید

پاسخ دادن
ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید