سریع، ساده  ،کاربردی

 اگرفرصت کافی  برای مطالعه راه اندازی یک کسب و کار
و یا بررسی مهارت های ارتباطی ندارید ، مطالب این سایت
بطور خلاصه ،کاربردی و ساده در اختیارتان  است.
 

ثبت نام

 
   

 
 

 

 

پر بحث ترین ها

آخرین مطالب
همایش ویکی‌پدیای فارسی در اهواز
همایش دوروزه آموزش استفاده از ویکی‌پدیای فارسی با حضور مدرّسان مطرح کشوری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در این همایش که روزهای 13 و 14 آذرماه امسال در دانشکده اقتصاد برگزار خواهد شد، استادا
اینفوگرافیک ده عادت روتین کارآفرینان موفق
برای اینکه یک کارآفرین خوب باشید باید قدرت تان را در طول مسیر حفظ کنید، چون شروع یک کسب‌وکار جدید فرآیند طولانی‌مدتی است و با مشکلات زیاد و سختی مواجه می شوید. اگر من یک سرمایه‌گذار بودم، برای انتخاب یک کارآفرین خوب از بین افراد مشتاق، به دنبال نشانه
پنج راهکار آماده‌سازی برای مقابله با بحران در استارت‌آپ‌ها
به دلیل آسیب پذیر بودن استارت‌آپ‌ها بسیار مهم است که برای رویارویی با بحران ها آماده باشند. نوسانات غیرمنتظره در انگیزه‌ی مصرف‌کنندگان، جریان‌های کاری ثبت نشده، افزایش رقبا و پیچیدگی‌های بی‌شمار مالی از جمله آسیب هایی است ممکن است به شکست استارتاپ من
اینفوگرافیک هشت راه بهبود قدرت مغز
همه ما با افزایش سن احساس می کنیم که دیگر ذهن مان مانند قبل تیز و زیرک نیست و استفاده شده است. اما آیا راهی وجود دارد که ما بتوانیم قدرت مغزمان را بهبود دهیم؟ بر اساس آخرین مطالعات پاسخ این سوال بله است.
اینفوگرافیک 99ذهن طلایی موفق (قسمت هفتم)
تمامی افراد موفق جهان؛ به نوعی در رفتار با هم مشترک هستند. پس چرا شما جزء این افراد نباشید؟! اگر شما هم این خصوصیات و ویژگی ها را در خود تقویت و یا ایجاد نمایید، مطمئن باشید که شما هم میتوانید در گروه افراد موفق قرار بگیرید.
6 گـام آسـان بــرای  ایجاد برنامه بازاریابی کارآفرینان
طرح یا برنامه بازاریابی یکی از بخش‌های مهم طرح کسب و کار“Business Plan” به شمار می‌آید. از این رو فرآیندهای برنامه‌ریزی بازاریابی بخش مهمی‌ از فرآیند برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی کارآفرینان تلقی می‌شود. طرح بازاریابی، اهداف بازاریابی را تعیین می‌کند و را
ایده تا پدیده با چاشنی جایزه
چند مرتبه تابحال ، کسی به شما گفته است که، «این ایده فوق‌العاده است، باید دست به کار شوی و آن را به واقعیت تبدیل کنی»؟ معمولاً چه اتفاقی می‌افتد؟ بیشتر اوقات، هیچ! بیشتر ایده‌های عالی به این دلیل ناکام باقی می‌مانند که افراد شجاعت، منابع، زمان یا سرم
9 گام اساسی برای ایجاد یک استراتژی برندسازی (اینفوگرافیک)
برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ، از جمله موضوعاتی است که این روزها خیلی رایج شده است. کمتر مشاوری را در حوزه مدیریت و روانشناسی می‌توانید بیابید که در این زمینه صاحب نظر نباشد. بنابراین شاید مطرح کردن این بحث از طرف کسی چون من، که خود یک برند شخص
گام بلند کسب و کار الکترونیک در استان خوزستان
مصرف‌کنندگان درها را به روی دنیای بازاریابی سنتی بسته‌اند. همه در خانه، دستگاه‌های پخش فیلم دارند و به تبلیغات تلویزیونی توجه نمی‌کنند، حتی از تبلیغات مجلات نیز چشم‌پوشی می‌کنند و در گشت و گذار آنلاین آنقد ماهر شده‌اند که می‌توانند اطلاعات مورد نیاز
12 گام برای ایجاد نشاط (اینفوگرافیک)
نشاط یک موضوع چندوجهی و در تعریف کلـی بـه معنـای سـلامت و نشاط جسمی و روحی است. از سوی دیگر، نشاط بیانگر رفاه افراد بوده، شامل شرایط مادی، بهداشتی ومعیشتی  و به وجود یا عدم وجود اسـترس، اضـطراب، فرسـودگی، عـدم اطمینـان وافسردگی مربوط میشود. در واقع ن

12345678910

11121314

 

پربازدید ترین ها

 
 
 
مدیریت کارآفرینی

 

مهارت‌های فردی
ویدئوها
رویدادها
 
 
 
    
 
ثبت نام :           اشتراک در خبرنامه:       درباره ما :    
ثبت نام
ورود به حساب کاربری
 
  اشتراک در خبرنامه
تماس با ما
        سریع، ساده  ،کاربردی

اگرفرصت کافی  برای مطالعه راه اندازی یک
کسب و کار و یا بررسی مهارت های ارتباطی
ندارید ، مطالب این سایت بطور خلاصه
،کاربردی و ساده در اختیارتان  است 

   
با ما در شبکه های اجتماعی باشید
 
 
سریع | ساده |کاربردی
Powered by: RadRayaneh.ir