پر بحث ترین ها
 
6 گـام آسـان بــرای ایجاد برنامه بازاریابی کارآفرینان
نوشته سردبیر سه شنبه 25 آبان 1395

طرح یا برنامه بازاریابی یکی از بخش‌های مهم طرح کسب و کار“Business Plan” به شمار می‌آید. از این رو فرآیندهای برنامه‌ریزی بازاریابی بخش مهمی‌ از فرآیند برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی کارآفرینان تلقی می‌شود. طرح بازاریابی، اهداف بازاریابی را تعیین می‌کند و راهبردهای دستیابی به آن‌ها را پیشنهاد می‌دهد.

با استارتاپینگ همراه باشید تا در یک اینفوگرافیک زیبا ، 6 گام آسان برای ایجاد برنامه بازاریابی کارآفرینان را مشاهده فرمایید.

 



برچسب‌ها برنامه بازاریابی مارکتینگ پلن برنامه بازاریابی کارآفرینان


نام:
ایمیل:
وب سایت:

کد امنیتی: captcha
تا کنون نظری ثبت نشده
 

 

پربازدید ترین ها

مطالب مرتبط
    
 
ثبت نام :           اشتراک در خبرنامه:       درباره ما :    
ثبت نام
ورود به حساب کاربری
 
  اشتراک در خبرنامه
تماس با ما
        سریع، ساده  ،کاربردی

اگرفرصت کافی  برای مطالعه راه اندازی یک
کسب و کار و یا بررسی مهارت های ارتباطی
ندارید ، مطالب این سایت بطور خلاصه
،کاربردی و ساده در اختیارتان  است 

   
با ما در شبکه های اجتماعی باشید
سریع | ساده |کاربردی
Powered by: RadRayaneh.ir